Werkwijze

Een niet alledaags menu op de beginpagina
Grote problemen? in dit onderdeel de praktische tips.
De toekomst is hopelijk geen geschreven woord maar de animatie
Gereedschap => Tools op maat, soms heb je gewoon een hamer nodig.
‍Contact

HALLO! Fijn dat we elkaar gevonden hebben!

Het doel van deze site is uitleg/ zo concreet mogelijke hulpmiddelen bieden om werkplezier te vergroten en alles vanzelf goed te laten gaan tijdens het werk. De site inhoud kan als bron worden gebruikt voor hun eigen adviezen/ gesprekken, doe er je voordeel mee!

Het tweede doel van de site is waar mogelijk anderen mogen te helpen met advies op maat. Als er (liefst onmogelijke) problemen zijn waarbij het maar niet lukt om het op te lossen, willen wij graag helpen op basis van de site uitwerkingen en het verzamelde gedachtegoed. Het is heerlijk om te mogen helpen om tot inzichten te komen, kinken uit de kabels te halen, samen er zorg voor dragen om alles weer draaiend te krijgen.  Deze opdrachten/ werkplekken geven ons veel drive en energie. Wij blijven ondertussen verder leren hoe wij als mensen in organisaties samenwerken, wat wel werkt wat niet, wat vertaald kan worden naar onze uitwerkingen. Wij willen graag onze steentjes bijdragen tot gezamenlijke oplossingen (heerlijk). Ons team is werkzaam in het gebied van structureren, op orde brengen en houden van processen en weten wanneer er wel iets gestandaardiseerd dient te worden en wanneer niet, waarbij we ook graag onze handen uit de mouwen steken om ook mee te werken aan de inhoud zelf. Niks leuker dan met een gemotiveerd enthousiast team samen te mogen werken en anderen hiermee aan te steken.

Deze site is ontstaan doordat ik (Dimitri) wel vaker de vraag krijg "je zou eens iets moeten doen met die kennis/ inzichten of je zou eens een boek moeten schrijven". Aangezien het belangrijk is om open te blijven staan voor ideeën, en ik ook op mijn lijstje nog had staan een "boek" te schrijven, is deze site in 2023 gestart en zijn we begonnen de ideeën hier uit te werken. Het is voor mij een handig hulpmiddel geworden om gedachten achter hoe wij werken meer uit te werken en te gebruiken voor bv. persoonlijke feedback.

HOE DAN?!

1. Intake:

Wij komen langs om jou en/of het team te leren kennen. Het is leuk om de situatie te leren kennen. Wij willen graag onze kennis gebruiken om te kijken of wij na een eerste gesprek een eerste inhoudelijk advies op maat kunnen geven. Hiermee kan worden gekeken in hoeverre de boodschap door ons is ontvangen en hoe wij dit vertalen.

2. En daarna:

Jullie gaan bepalen of de site/ adviezen/ methode aanslaat voor een samenwerking.  Ons uitgangspunt daarbij is dat wij streven naar inzet op de bedoeling. Mocht er geen klik volgen, dan hebben we hopelijk wel kunnen helpen met een eerste inzicht, een andere blik, beginpunten voor opvolging. De win voor ons: ervaringen op doen in andere omgevingen, de win voor jullie een gratis eerste advies met een hopelijk verfrissende blik (nooit geschoten is altijd mis).

Referenties
Bij de referenties (hieronder) is terug te vinden wat anderen van ons vinden. Waar helpt de site bij/ waar helpt onze betrokkenheid, de vertaling van de benaderingen naar jouw omgeving.

Referenties

In de knoppen hieronder kan je ons endorsen als je dat wilt.
Voor welke onderdelen heeft de site en/of onze uitwerkingen voor jou iets positiefs bijgedragen?

Ons team

Guardstone
Aimee van Ham
Project Executive

Specialismen:

  • project executive
    • Verantwoordelijk voor realisatie van projecten vanuit veiligheid, milieu, kwaliteit, budget, tijd, beschikbaarheid oogpunt.
  • Sr. adviseur planningsmanagement
  • Sr. adviseur Risico management
Bastijn Kocks
Senior Consultant Project Management

Specialismen:

  • Strategisch adviseur
  • Sr. planningsmanager
  • Risico manager
  • Analist
Dimitri van Ieperen
Project/ Proces manager

Sr. Manager Projectbeheersing | Projectcontroller | Projectmanager | Proces-/Crisismanager | Financieel Manager | Planningsmanager | Risicomanager | Kwaliteitsmanager

Problemen zie ik als kansen. Wanneer iemand mij een probleem voorlegt, voelt dat als uitdaging. Hoe complexer het probleem, hoe enthousiaster ik word. Ik geniet van het puzzelen en leer altijd iets nieuws: hoe werken we samen, wat veroorzaakt de knelpunten, en hoe maken we van het geheel een geoliede machine?

Sinds 2013 heb ik ervaren dat door het nog meer samen te doen dat niet alleen oplossingen versnelt, maar ook het werkplezier vergroot. Rollen en hokjes kunnen beperkend werken waar ik graag samen een andere insteek wil stimuleren.

Ik krijg vaak terug dat mijn beeld/ aanpak "anders" is, en waar dat in het verleden (bv. op school) ik dat als heel vervelend ervaarde, zie ik dat nu vooral als een voordeel. Als hetgeen wat er werd gedaan niet tot de oplossing heeft geleid, kan dat ene ander inzicht juist helpen om hier toch samen weer uit te komen.

#Stijldansen #100dingenboekje #bordspellen #1974 #Rosmalen #niksisonmogelijk

Dunja Konsten - Vissers
Adviseur projectbeheersing

Specialismen:

  • Sr. SAP adviseur
  • Capaciteitsmanagement adviseur
  • Jr. baseline beheer manager
Gerbrig van der Zouw van Netten
kwaliteitsmanager A-Tunnels III & B-Wegen

Hallo, ik ben Gerbrig en binnen verschillende projecten van Rijkswaterstaat vervul ik de rol van assistent projectbeheersing waarbij ik de sleutelfunctionaris of coördinerend adviseur ondersteun om het projectbeheersingsteam te coördineren en tevens rolhouders ondersteun bij drukte. Daarnaast ben ik gestart als kwaliteitsmanager wat mooie raakvlakken heeft met mijn achtergrond als ergotherapeut.

Verder woon ik met mijn gezin in het midden van het land, houd ik van knutselen & creëren, koken, fotografie, sporten en lekker ontspannen.

#getrouwd2kinderenhond #veenendaal #vindveelleuk #iederehobbyopzijntijd #knutselenencreëren #fietsendansenroeienwandelen #kokenenfotografie #exergotherapeut

Henrico de Groot
Projectmanager, Coördinerend adviseur, Kwaliteitsmanager

Ik ben Henrico de Groot, inmiddels ruim 10 jaar ervaring op het gebied van projectmanagement, contractmanagement en projectbeheersing. Door de jaren heen heb ik ervaring opgedaan in vrijwel alle fases van een project: van verkenningen en planstudie tot aan realisatie en directievoering. Kortom ben ik breed georiënteerd, kan tot zekere diepte mee in de details, maar ben voornamelijk in staat om in een aansturende rol overzicht te houden en projecten gestructureerd en binnen gestelde kaders naar het einddoel te leiden.

Ik kijk er naar uit om samen met de klant een probleem hoog-over te doorgronden en de oplossing te bieden samen met een team van professionals. Ik kan tevens meerwaarde bieden als interim manager in een aansturende rol. Men omschrijft mij als: Krachtig, Resultaatgericht, Concreet, Aan-/doorpakker, Communicatief, Sociaal, Gestructureerd.

Lizzy Roeffen
Coördinerend Adviseur, Adviseur Kwaliteitsmanagement, Projectsecretaris

Hallo, ik ben Lizzy en ben al 12 jaar zelfstandige als beheerder van Verenigingen van Eigenaars verspreid over Brabant en sinds de start van 2021 betrokken bij Rijkswaterstaat. Een mooie, nieuwe uitdaging waar ik met veel energie werk als Assistent Projectbeheersing ter ondersteuning aan de Coördinerend Adviseur en de discipline Kwaliteitsmanagement.

Daarnaast ben ik moeder van 3 meiden en woonachtig in Rosmalen. Vrijwilliger bij Scouting Rosmalen en in mijn vrije tijd wandel en zwem ik veel; houd ik van het Bourgondisch leven en de zon.

Lucas Melis
Zelfstandig adviseur projectbeheersing at GIST advies

Specialismen:

  • Manager Projectbeheersing,
  • Coördinerend Adviseur,
  • Sr. Risico manager,
  • Sr. Planningsmanager.
Nicole Veenema
Assistent Projectbeheersing, SAP Medewerker, SCB procesbegeleider

Ik ben Nicole.

Als ZZP'er werkzaam bij verschillende projecten binnen Rijkswaterstaat. Sinds april '21. Daarnaast werk ik vanuit mijn eigen bedrijf ook aan de restauratie van schilderijen, een superleuke en creatieve combinatie!

En verder ben ik...

Vriendelijk en sociaal bewogen van nature, met oog voor detail! Ik ben een open en enthousiaste persoonlijkheid die zich goed voelt in een team, leiding kan geven, loyaal en collegiaal is.

#fanvanbrillen #hondentrainer #motorrijder #snowboarder #geenkinderen #relatiemetedwin #haaren

Patrick Noij
Financieel specialist.

Mijn naam is Patrick Noij en bezit ruim 20 jaar ervaring op de financiële afdeling van met name (semi) overheids bedrijven.

Als financiële duizendpoot heb ik diverse functies binnen financiën bekleed, of het nu gaat om het registreren van mutaties, het van A tot Z beheren van de boekhouding, jaarrekeningen samenstellen of het adviseren van het management, bij mij bent u aan het juiste adres.

Tevens ben ik een ervaren (functioneel) beheerder van AFAS software en help u graag mee om úw versie van AFAS verder te optimaliseren.

Met deze jarenlange ervaring in uiteenlopende functies ben ik breed inzetbaar als doener, maar ook als denker.

U herkent mij aan mijn analytisch inzicht, leergierigheid, toegankelijkheid, en mijn sterke focus die me helpt om gestelde doelen te bereiken.

Bent u op zoek naar een financieel specialist, dan hoeft u wellicht niet verder te zoeken. Wij komen graag met u in contact om te bekijken waarmee we u van dienst kunnen zijn.

Zeger van Helden
Sr. adviseur projectbeheersing

Specialismen:

  • Risico manager
  • Planningsmanager
  • Procesbegeleider

- Adviseren van overheden, woningcorporaties en ontwikkelaars over de aanpak van ruimtelijke en infrastructurele projecten.
- Het overzichtelijk in beeld brengen en het leveren van integraal advies over projectstructuren, planprocessen, planningen en (juridische) procedures met de onderlinge relaties en risico’s.
- Betrokken bij de voortgang van ruimtelijke projecten (VGR) en herkennen van risicofactoren en knelpunten.

Credits