Informatie gelaagdheid
Aandacht is gekoppeld aan interesse. Als het onderwerp/ de persoon van je e-mail ver van het interessegebied van de ontvanger ligt, bestaat het risico dat je boodschap genegeerd wordt. Dit kan worden voorkomen door de boodschap kort, bondig en eenvoudig te houden. Als je de boodschap in laagjes brengt kan de lezer zelf bepalen het te willen lezen of niet. dit kan er als volgt uitzien:
De 30-seconden test
Tips voor effectieve E-mailcommunicatie
Voordelen van informatie gelaagdheid
Naar: Implementatiefase 1
Gedachte experiment:
Informatie gelaagdheid
Aandacht is gekoppeld aan interesse. Als het onderwerp/ de persoon van je e-mail ver van het interessegebied van de ontvanger ligt, bestaat het risico dat je boodschap genegeerd wordt. Dit kan worden voorkomen door de boodschap kort, bondig en eenvoudig te houden. Als je de boodschap in laagjes brengt kan de lezer zelf bepalen het te willen lezen of niet. dit kan er als volgt uitzien:
De 30-seconden test
Tips voor effectieve E-mailcommunicatie
Voordelen van informatie gelaagdheid
Naar: Implementatiefase 1
Gedachte experiment: